niedziela, 22 kwietnia 2012

"Must be funny in the rich man's world..."

Nie oszukujmy się - pieniądz rządzi światem. Jeśli chcesz się leczyć, musisz płacić za wizytę u lekarza, za leki. Gdy masz ochotę gdzieś pojechać, licz się z kosztami paliwa. A co kiedy marzysz o fajnych ubraniach?
Możesz jak Tuskówna, której tatuś dostaje pensję z naszych podatków, wejść do każdego sklepu obowiązkowo markowego i wybrać co Ci się podoba a potem cieszyć się, jakie to masz wyczucie stylu i wzbudzać ogólny podziw w narodzie. No ja nie wiem, ale gdyby wszyscy mieli tyle kasy na buszowanie po Mango czy Zarze to ulica wyglądałaby jak pokaz mody.
Więc, jeśli jakimś paskudnym zrządzeniem losu Bozia nie dała Ci rodziców polityków albo biznesmenów, musisz cierpieć. Polecam porównywać swoje ubrania z ubraniami gwiazd i gwiazdeczek a potem płakać i czuć się jak kupa : )
Ja znalazłam alternatywną drogę. I wiecie na czym ona polega? Mam gdzieś metki! Nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam w galerii handlowej, za to regularnie zaglądam to ulubionych sklepików i lumpeksów. "Lumpeksów", nie "second hand'ów", jak teraz wypada mówić. Na jaki blog nie patrze wszędzie 'second hand'. Jest nawet już elegancki skrót 'sh'. Ojej, żeby nie było wstyd, że chodzisz na ciuchy...
Wrzucam fotki mojego stroju, który w całości zakupiłam w sklepie z odzieżą używaną i zapłaciłam aż 45zł.











Z dedykacją dla Was i dla Kasi T :*

8 komentarzy:

  1. Moja też do dzisiaj była do połowy ;P Ale spięłam dupeczkę i napisałam. Bo obiecałam sobie w nagrodę dzisiaj i jutro nielimitowanie oglądać Pamiętniki Wampirów :D
    btw, jaki masz temat? :>

    A co do spodenek, nie muszę robić 'tutoriala', bo nawet nie ma po co ;) Spodenki kupiłam w sh, połowę wsadziłam do miski z wybielaczem (dolałam trochę wody, żeby nie wybieliło totalnie, tylko rozjaśniło), wyprałam (bo po chlorze śmierdzą niemiłosiernie), ze starego paska przyczepiłam kilka ćwieków i farbami do ubrań namalowałam krzyże. And done! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:) ja też bede próbować! w ramach oderwania sie myslami od matury;P pisze o adaptacjach filmowych dziel literackich:)

      Usuń
  2. wyglądasz bardzo poważnie jak na swój wiek :)
    masz śliczne kolczyki i bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.fafle.pl/img/upload/09122011154440-14f2f91143a41e2ffa87e0f2a4b9a15d.gif

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluzka, no ale już ci o tym mówiłam, lovciam i busiam ciem :*:*:* muahhhhhhhhhhhhhhhhhh kiski xoxoxo gossip girl :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw i świetna koszula :))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna koszula :)

    dziękuje za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie :)
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw. Koszula rewelacja, mam podobną!Gratuluje udanych łupów!
    dziekuje za komentarz i również obserwuję!

    OdpowiedzUsuń