sobota, 7 kwietnia 2012

Tuwim

Ludzie już dawno zapomnieli o wierszach. Jeśli ktokolwiek je czyta, to tylko na lekcjach i z obowiązku. Żeby pokazać aktualność niektórych treści wrzucam link do wiersza Tuwima o wiele mówiącym tytule "Całujcie mnie wszyscy w dupę" w wykonaniu Fokusa. Bardzo podoba mi się też "Lokomotywa" zinterpretowana przez Lilu w dość nietradycyjny sposób. I tak oto Tuwim zza grobu przemawia do młodego pokolenia :) nie wiem jak wam, ale mi podoba się ten tuwimowski rap znacznie bardziej niż np Firma czy Tede... Pozdrawiam wszystkich JP z pobliskiego osiedla :*

tu jeszcze jeden wiersz, który mi się podoba:) ale ten akurat dlatego, że jest o miłości



3 komentarze:

  1. Dobry post:) Nie mozemy zapominac o wierszach!!

    OdpowiedzUsuń
  2. joł, JP NA 99% :D super :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja znam wielu ludzi, ktorzy czytaja wiersze i jakos niezauwazylam zeby czytanie poezji "zanikało".

    OdpowiedzUsuń